yeniden başlasak mı?

8 Ocak 2008 Salı

Şaka gibi bir şey :)

Zaman; bu akşam.
Yer; bir balıkçı.

Hani balık alırsınız da, temizlensin diye beklerken oralarda oyalanırsınız ya.
İşte o sebeple, balıkçının içinde bir yandan benim balığın temizlenişini izliyorum, öte yandan bana balığı satan balıkçı ile bir başka adam arasındaki muhabbete kulak misafiri oluyorum.

Adam: Tamam, benim işim bitti!
Balıkçı: Bi dene abi... hemen bitti deme.
A: Neyi deneycem yahu, bitti benim işim.
B: Yok abi... oldu mu diye bi dene.
A: Nasıl deneycem... temizlendi diyorum ya sana, temizledim ben.
B: Yav abi, bi dene, gir bi maynete.
A: Allah Allah, bana ne senin maynetinden. Makinandaki bütün virüsleri temizledim ya... Maynetle ne alakası var. Makinan tertemiz artık.
B: Abi gir diyorum, sen bi gir... ha... maynet yaz şuraya,bi gir.
A: Al işte girdim maynete... nolcak şimdi?
B: Hıh tamam, bas şuraya, okey yazan yere.
A: Tamam bastım... eeee....
B: Bak abi, gördün mü.... santranç çıkıyo... okey değil!
A: Eeeeee...
B: Abi dedim, makina olmadı diye... bak yine okeye basıyorum, satranç çıkıyo...
A: Yahu bunun virüsle ne akalası var, o programda vardır bişey.
B: Yok abi, biliyorum, sabahtan beri arkadaşlar oynuyo... ama ben giremiyorum.
A: Töve yahu... ben senin makinanı temizledim... ilerisini bilmem ben.
B: Olmadı abi be, okeye basıyosun, yine santranç çıkıyo!
....

Bu arada benim balık da temizlendi.
Balığı temizleyen elleri mosmor balıkçı, bu sabahtan beri böyle diyor, gülümsüyor.
Benimkisi gülümsemenin ötesinde.

Okeyci balıkçı bana bakıp, abla bi daha gülme parası da alcam senden diyor.
Tamam, tamam diyorum balıkçıdan ayrılırken, haydi iyi akşamlar...


Hakkaten şaka gibi değil mi:) :) :)

Hiç yorum yok: