yeniden başlasak mı?

9 Aralık 2007 Pazar

Çocuk'tan

BEN de bir şeyler yazmak istiyorum artık,
b. den sıra gelirse eğer.

Çocuk'u neden kimsenin görmediğine, sevmediğine, kabul etmediğine dair bir şeyler.
b. mi?... O da o kadar yeni farketti ki BEN'i.
Belki de korkuyor insanlar...
Hani büyümek en önemli hedefiniz ya,
Hani küçük olmak, çocuk olmak acınası, aşağılanası bir şey ya,
Hani güç her şey ya,
Ve büyümek güçlenmek demek ya.

Ve.... güç!
İster kaba kuvvet de... de ki kaslarının beynine hakimiyetini göstersin,
İster para de... de ki ruhunu nasıl da bir kaç kağıt parçasına sattığını söylesin,
İster seks de... de ki beynine hakim olan şeyin, ruhunda en küçük bir iz bile bırakmayacak kadar zavallı bir kaç derin nefesten ibaret olduğunu anlatsın...
Güç işte... büyümeyi yüceltip, Çocuk'u yok eden bu.

Yazık !
Güç... ancak suya yazılan yazı kadar kalıcı aslında, değil mi?
(onay beklentim, yalnızca Çocuklardan !)

Sağ ol b.

Not: şimdi boyumdan büyük laflar ettim diye, az biraz kızar ya bana.
neyse artık... alışsın canım o da.

BEN, Çocuk.

Hiç yorum yok: