yeniden başlasak mı?

18 Aralık 2007 Salı

Siz kimsiniz, telaşınız neye?

10 gün olmuş, hayret.
Ben burada yazmaya başlayalı, daha 10 gün olmuş.
Oysa epeydir yazıyor gibiyim.
İşten eve dönüş yolunda başlıyorum planlamaya... bu gün de şunları şunları yazayım diye.
Gerçi yoldaki hesap evde tutmuyor ama :), yine de beni en çok etkileyenleri...
ve elbette yazmak istediklerimi, yazıyorum buraya.

Ne işe yarıyor dersiniz bu yazdıklarım.
Okunuyor mu, okunmuyor mu bilmiyorum.
Bir kaç arkadaşıma ve kuzuma, canlarıma haber verdim gerçi...
hani hiç olmazsa siz okuyun da, iyiden suya yazılmış gibi olmasın yazdıklarım diye:)
Biraz önce baktım profilime... 90 olmuş, ben'i görüntüleyen !
.....ehueheuehuheheueuheu (bu kuzumun kahkaha efekti :).......
Haydi bunun 50'sini çıkın ( çünkü ben de arada -belki biraz sık- tıklıyorum kaç kişi görmüş şu yazdıklarımı diye)... geriye kalıyor 40...
Haydi 10'u, 15'i de bizimkiler :)
Eeeeee... peki diğer 25-30 tık kime/kimlere ait ki?
Yani, efendim... siz kimsiniz?

İnanın, ne benim kim olduğum, ne de sizin kim olduğunuz önemli değil.
Benim ne yazdığım değil, sizin bunlardan ne anladığınız...
ve ne anladı iseniz, onun da işinize ne kadar yaradığı önemli, sizin açınızdan.
Bence.

Peki benim açımdan?
Çok, çok kısa süredir yazıyorum gerçi...
Ama bir şeyi farkettim ki, çok net!
Artık daha dikkatli bakıyorum çevremde olanlara, daha duyarlıyım sanki olaylara.
Çünkü...
Hani boynumun borcu ya, size, neler oldu bitti, ben ne hissettim'i anlatmak,
( eheueheuheheuehe)
İşte bir şey kaçırmayım, aman! telaşı içindeyim, anlayacağınız!

Peki siz kimsiniz, sizin telaşınız neye?

Hiç yorum yok: